Prieskumy pre marketingový manažment
Slovensky SOFA•2009
Katalógové číslo:
83001 viac »
Nedostupné
NEDOSTUPNÉ
Kniha: Prieskumy pre marketingový manažment
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 83001
- Názov
- Prieskumy pre marketingový manažment
- EAN/ISBN
- 9788089033669
- Forma
- Neviazaná, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Kornélia Richterová
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2009
- Rozsah
- 378
- Rozmer
- 166×240×22
- Hmotnosť
- 0,63
- Stav
- Nedostupné
- Zľava
- 0%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Prieskumy pre marketingový manažment, si z kategórie Náučná a odborná literatúra na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Prieskumy pre marketingový manažment zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.