Služby, z ktorých padnete na zadok
Kolektív
Slovensky
MOTÝĽ•2013/09
Katalógové číslo:
201713 viac »
A navyše získate
8 vernostných bodov
Kniha: Služby, z ktorých padnete na zadok
Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok. Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete: • Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom. • Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využívať sociálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac. PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance, Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších. Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich webových stránkach www.socksoff.com.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 201713
- Názov
- Služby, z ktorých padnete na zadok
- EAN/ISBN
- 9788089482955
- Forma
- Tvrdá, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Kolektív
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2013/09
- Rozsah
- 272
- Rozmer
- 135×205 mm
- Hmotnosť
- 0,01
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Posledné kusy u vydavateľa. Dodané množstvo a termín negarantujeme.
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 23%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Služby, z ktorých padnete na zadok, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
![Kniha: Černá ovce Facebooku - ... jak (ne)vydělávat na sociálních sítích - Miroslav Severa; Lukáš Krška](/data/produkty/obrazky/1/9/6/2/7/6/cerna-ovce-facebooku_s.jpg)
![Kniha: Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň](/data/produkty/obrazky/1/2/1/2/6/9/mezinarodni-marketing-a-informacni-technologie_s.jpg)
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Služby, z ktorých padnete na zadok zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.