Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
kolektiv
Slovensky
Belianum•2017
Katalógové číslo:
336641 viac »
A navyše získate
18 vernostných bodov
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 336641
- Názov
- Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
- EAN/ISBN
- 9788055712031
- Forma
- Brožovaná
- Autor
- kolektiv
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2017
- Rozsah
- 246
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 14%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Etnocentricky zamerané marketingové stratégie, si z kategórie Učebnice, skriptá na Literama.sk tiež často kupovali...
![Kniha: Základy konštruovania - Juraj Rusnák](/data/PRODUKT/photos/9a4/zaklady-konstruovania-461568-t.jpg)
![Kniha: Brazílska portugalčina - Anna Koláriková](/data/PRODUKT/photos/e84/brazilska-portugalcina-399616-t.jpg)
![Kniha: Médias et globalisation / Média a globalizácia - Mária Rošteková](/data/PRODUKT/photos/a42/medias-et-globalisation-media-a-globalizacia-336640-t.jpg)
![Kniha: Ošetřovatelství IV/1 - Alena Šafránková, Marie Nejedlá, Hana Svobodová, Marie Nejedlá](/data/produkty/obrazky/8/4/9/9/2/osetrovatelstvi-iv-1_s.jpg)
![Kniha: ExpEdícia - Fyzika 6. ročník, pracovná učebnica 1, prepracované vydanie - Fyzika pre 6. ročník ZŠ a primu osemročných gymnázií - Viera Lapitková](/data/PRODUKT/photos/f01/expedicia-fyzika-6-rocnik-pracovna-ucebnica-1-prepracovane-vydanie-482816-t.jpg)
![Kniha: Prostriedky automatického riadenia I. - Alena Galajdová](/data/PRODUKT/photos/809/prostriedky-automatickeho-riadenia-i-417792-t.jpg)
![Kniha: Domáce precvičovanie Prírodoveda 1 - 2. vydanie - Iva Nováková](/data/PRODUKT/photos/876/domace-precvicovanie-prirodoveda-1-286976-t.jpg)
![Kniha: Telekomunikácie pre 3 roč. SPŠ 2 časť ŠO technológia - 1. vydanie - Stanislav Servátka](/data/PRODUKT/photos/d8a/telekomunikacie-pre-3-roc-sps-2-cast-so-technologia-423168-t.jpg)
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.