Žltá kniha budovania značky

Michal Pastier

SVK Slovensky barecz & conrad books2023/10

Kniha: Žltá kniha budovania značky - 1. vydanie - Michal Pastier
Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?
Katalógové číslo: 479227 viac »
A navyše získate 28 vernostných bodov
28,34
Vyexpedujeme do 7 dní
U dodávateľa

Kniha: Žltá kniha budovania značky

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.

„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.

Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
479227
Názov
Žltá kniha budovania značky
EAN/ISBN
9788082580115
Forma
Brožovaná
Poznámka
1. vydanie
Autor
Michal Pastier
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2023/10
Rozsah
596
Rozmer
234×165×57 mm
Hmotnosť
0,94
Stav
U dodávateľa
Dostupnosť
Vyexpedujeme do 7 dní
Sadzba DPH
10%
Zľava
21%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Žltá kniha budovania značky zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.