Žltá kniha budovania značky
Michal Pastier
Slovensky
barecz & conrad books•2023/10
Kniha: Žltá kniha budovania značky
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 479227
- Názov
- Žltá kniha budovania značky
- EAN/ISBN
- 9788082580115
- Forma
- Brožovaná
- Poznámka
- 1. vydanie
- Autor
- Michal Pastier
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2023/10
- Rozsah
- 596
- Rozmer
- 234×165×57 mm
- Hmotnosť
- 0,94
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Vyexpedujeme do 7 dní
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 21%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Žltá kniha budovania značky, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
![Kniha: Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - 1. vydanie - Jitka Burešová](/data/PRODUKT/photos/b03/online-marketing-od-webovych-stranek-k-socialnim-sitim-445186-t.jpg)
![Kniha: Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun](/data/PRODUKT/photos/562/webcopywriting-pro-samouky-257292-t.jpg)
![Kniha: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - 1. vydanie - Carlos Gil](/data/PRODUKT/photos/99e/konec-marketingu-412432-t.jpg)
![Kniha: Základy marketingu - 2., přepracované a rozšířené vydání - 2. vydanie - Miroslav Karlíček](/data/PRODUKT/photos/7b0/zaklady-marketingu-323091-t.jpg)
![Kniha: No filter - Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí. - Sarah Frier](/data/PRODUKT/photos/b9d/no-filter-423192-t.jpg)
![Kniha: AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - 1. vydanie - Ladislava Knihová](/data/PRODUKT/photos/7ac/ai-marketing-playbook-492339-t.jpg)
![Kniha: Péče na prodej - Jak se práce z lásky stává placenou službou - Adéla Souralová; Vendula Chalánková](/data/PRODUKT/photos/9c4/pece-na-prodej-317500-t.jpg)
![Kniha: Marketingový plán na jednu stránku - Nejrychlejší cesta k penězům - 1. vydanie - Allan Dib](/data/PRODUKT/photos/060/marketingovy-plan-na-jednu-stranku-381757-t.jpg)
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?