Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik
Slovensky
Wolters Kluwer•2021/12
Katalógové číslo:
427585 viac »
A navyše získate
21 vernostných bodov
Kniha: Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 427585
- Názov
- Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy
- EAN/ISBN
- 9788057104384
- Forma
- Neviazaná, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Eva Hanuláková; Milan Oreský; Peter Drábik
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2021/12
- Rozsah
- 364
- Rozmer
- 170×240 mm
- Hmotnosť
- 0,61
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Vyexpedujeme do 7 dní
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 8%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
![Kniha: Žltá kniha budovania značky - 1. vydanie - Michal Pastier](/data/PRODUKT/photos/6b1/zlta-kniha-budovania-znacky-479227-t.jpg)
![Kniha: Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím - 1. vydanie - Jitka Burešová](/data/PRODUKT/photos/b03/online-marketing-od-webovych-stranek-k-socialnim-sitim-445186-t.jpg)
![Kniha: Webcopywriting pro samouky - Pavel Šenkapoun](/data/PRODUKT/photos/562/webcopywriting-pro-samouky-257292-t.jpg)
![Kniha: Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - 1. vydanie - Carlos Gil](/data/PRODUKT/photos/99e/konec-marketingu-412432-t.jpg)
![Kniha: Základy marketingu - 2., přepracované a rozšířené vydání - 2. vydanie - Miroslav Karlíček](/data/PRODUKT/photos/7b0/zaklady-marketingu-323091-t.jpg)
![Kniha: No filter - Odhaľte tajomstvo Instagramu, ktorý každý deň ovplyvňuje životný štýl miliónov ľudí. - Sarah Frier](/data/PRODUKT/photos/b9d/no-filter-423192-t.jpg)
![Kniha: AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu - 1. vydanie - Ladislava Knihová](/data/PRODUKT/photos/7ac/ai-marketing-playbook-492339-t.jpg)
![Kniha: Péče na prodej - Jak se práce z lásky stává placenou službou - Adéla Souralová; Vendula Chalánková](/data/PRODUKT/photos/9c4/pece-na-prodej-317500-t.jpg)
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.